مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18اقتصادي

جزییات تعیین تکلیف 140 هزار تن ذرت غیر منطبق با استاندارد


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از جزییات تعیین تکلیف 140 هزار تن ذرت غیرمنطبق با استاندارد گمرکات و تبدیل آن به الکل صنعتی و یا صادرات مجدد خبر داد.

- عبدالمجید اجتهادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد سرنوشت ذرت های فاسدشده در انبارهای گمرک امیرآباد که در بازدید رییس قوه قضاییه عنوان شد، گفت: قسمتی از این ذرت ها که وارد گمرک امیرآباد شده از قبل منطبق با استانداردها نبوده و قسمتی از آنها بعد از تخلیه در بندر به خاطر ماندن طولانی، دچار مشکل شده اند که بخشی از این ذرت ها را در نوبت اول در شهریور 1401 از طریق مزایده فروختیم و حواله خروج از بندر هم صادر شد، اما ظاهرا خریدار آن را خارج نکرده بود و وقتی مقام قضایی 48 ساعت فرصت داد، این محموله از بندر خارج شد، درحالی که تکلیف آن حدود 9 ماه قبل روشن شده بود.

وی افزود: حواله خروج ذرت ها صادر شده بود، اما افرادی علیه آن شکایت ثبت کردند که شرکتی که ذرت ها را خریده نمی تواند آن را تبدیل به الکل صنعتی کند و این محموله همچنان مانده بود که بعد از ضرب الاجل مقام قضایی در 48 ساعت ترخیص شد.

وی در مورد آلوده شدن ذرت ها، اظهار داشت: برخی از این ذرت ها از ابتدا با معیارهای استاندارد انطباق نداشته و برخی بعد از آلوده شدن در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعیین تکلیف 140 هزار تن ذرت غیر منطبق با استاندارد

جزییات تعیین تکلیف 140 هزار تن ذرت غیر منطبق با استاندارد