مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-28سياسي

حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر ایشان یک وظیفه است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر ایشان را یک وظیفه عنوان کرد و افزود: شهدای والامقام، ولی نعمتان ما هستند و همگی مدیون جانفشانی آنان هستیم و بر همین اساس پاسداشت و حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر آنان یک وظیفه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر ایشان را یک وظیفه عنوان کرد و افزود: شهدای والامقام، ولی نعمتان ما هستند و همگی مدیون جانفشانی آنان هستیم و بر همین اساس پاسداشت و حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر آنان یک وظیفه است.

جابر ابوالفتح زاده در نشست هم اندیشی با حکیمه غفوری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تسریع در روند تکمیل طرح های ساماندهی گلزار شهدای ستارخان، فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت و نیز تعریف و اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای بقاییه(مارالان)، مورد انتظار آحاد مردم به ویژه خانواده های بزرگوار شهدا و البته بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی به ناقص ماندن اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای ستارخان اشاره کرد و گفت: بهسازی این گلزار باید جزو اولویت های شهرداری تبریز باشد زیرا مزارها به خصوص مزارهای غیرتجمیعی و پراکنده این گلزار در معرض آسیب و بی حرمتی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر ایشان یک وظیفه است

حفظ حرمت شهدا و مزارهای مطهر ایشان یک وظیفه است