مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-09سياسي

واکنش بادامچیان به فضاسازی مخرب اصلاح طلبان علیه جشن میلیونی غدیر


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به فضاسازی مخرب برخی از اصلاح طلبان علیه جشن میلیونی غدیر گفت: اشتباه بزرگ اصلاح طلبان این است که هنوز هم تعصباتشان را از دست نداده اند و بعضی از آن ها هنوز هم بر لجبازی خود پافشاری می کنند.

- اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم عید غدیر در کل کشور، گفت: مردم هوشمند و هوشیار ایران در روز عید غدیر با همه سلیقه ها و افکار و عقاید در این مراسم باشکوه حضور داشتند و بنده به نوبه خودم از همه کسانی که در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و از همه کسانی که متولی برگزاری این مراسم بودند تشکر می کنم.

وی افزود: وقتی که ما چنین شادی همگانی ایجاد می کنیم و یک شادی خانوادگی و ملی بوجود می آوریم استکبار به شدت عصبانی می شود چرا چون آن ها از هر نقطه مثبت ما ناراحت می شوند، این ها با این شادی همگانی و شادی ملی مردم ایران مشکل دارند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: در روز ارزشی متعلق به امیرالمؤمنین (ع) که همه افکار و عقاید و سلیقه ها دور هم جمع می شوند و این شادی ملی را با هم اجرا می کنند مخالفان شادی مردم ایران این کینه خود را بروز داده و این عصبانیت خود را با حرف هایی بروز می دهند که انسان خنده اش می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بادامچیان به فضاسازی مخرب اصلاح طلبان علیه جشن میلیونی غدیر

واکنش بادامچیان به فضاسازی مخرب اصلاح طلبان علیه جشن میلیونی غدیر