مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-11اقتصادي

مدیر توتال انرژی: اروپا باید نگران تامین سوخت برای زمستان سرد باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پاتریک پویان، مدیرعامل شرکت «توتال انرژی» در سخنرانی در نشست اقتصادی «Aix-en-Provence» هشدار داد، اتحادیه اروپا ممکن است زمستان امسال با محدودیت های عرضه گاز مواجه شود.

- مدیر توتال انرژی گفت: حتی اگر مخازن ذخیره سازی اروپا پر باشد، این اتحادیه با کمبود گاز مواجه می شود و باید به صرفه جویی ادامه دهد تا از بحران بعدی پیشگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پاتریک پویان، مدیرعامل شرکت توتال انرژی در سخنرانی در نشست اقتصادی Aix-en-Provence هشدار داد، اتحادیه اروپا ممکن است زمستان امسال با محدودیت های عرضه گاز مواجه شود.

توتال انرژی، یکی از 6 شرکت بزرگ نفتی جهان است که در 30 کشور شعبه دارد.

این شرکت در حوزه صنایع نفت و گاز، فعالیت می کند.

به گفته پویان، حتی اگر مخازن ذخیره سازی در این منطقه، در آغاز فصل استفاده از وسایل گرم کننده کاملا پر باشد، ممکن است برای تمام فصل سرد کافی نباشد.

وی هشدار داد: در مورد گاز، تاسیسات ذخیره سازی در ماه اکتبر پر خواهد شد، اما اگر زمستان در اروپا سرد باشد، این ذخایر در این قاره برای تامین تقاضا در طول زمستان کافی نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت توتال انرژی خاطرنشان کرد، اگرچه این لزوما به این معنی نیست که اتحادیه اروپا با کمبود گاز مواجه خواهد شد، بلکه این اتحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر توتال انرژی: اروپا باید نگران تامین سوخت برای زمستان سرد باشد

مدیر توتال انرژی: اروپا باید نگران تامین سوخت برای زمستان سرد باشد