مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-28اقتصادي

آمادگی ظرفیت زیرساختی در فرودگاه یاسوج برای پوشش پرواز اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: فرودگاه شهدای یاسوج امروز از تمامی امکانات نظیر اداره گذرنامه، - مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پس از اعلام مرز هوایی فرودگاه یاسوج توسط رییس جمهور در سال گذشته، با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 250 میلیون تومان، تمامی امور زیرساختی برای تبدیل این فرودگاه از داخلی به مرز هوایی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: فرودگاه شهدای یاسوج امروز از تمامی امکانات نظیر اداره گذرنامه، نهاد ریاست جمهوری، گمرک و سیستم های پاسپورت خوان برخوردار بوده و امیدواریم در عملیات اربعین امسال به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کنیم.

وی به به سفر دوم رییس جمهور به استان در نیمه دوم تیر ماه اشاره کرد و گفت: برقراری پرواز عتبات مهم ترین مطالبه فرودگاهی مردم منطقه از رییس جمهوری و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

مدیر فرودگاه یاسوج تصریح کرد: علاوه بر برقراری پرواز عتبات، افزایش پرواز از فرودگاه یاسوج به تهران و نیز برقراری مسیرهای جدید نظیر مشهد، کیش و عسلویه از دیگر درخواست های مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ظرفیت زیرساختی در فرودگاه یاسوج برای پوشش پرواز اربعین

آمادگی ظرفیت زیرساختی در فرودگاه یاسوج برای پوشش پرواز اربعین