مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-26حوادث

قاچاقچیان در سیریک با آتش زدن 2 خودروی پرادو قاچاق، متواری شدند


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آتش زدن 2 خودروی پرادو 140 میلیارد ریالی قاچاق توسط قاچاقچیان و متواری شدن آنان در شهرستان سیریک خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی در پی خبر واصله مبنی بر ورود خودروهای لوکس خارجی به این شهرستان، یلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع با تشکیل یک تیم به محل مورد نظر اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت های محسوس و غیر محسوس با هدف برخورد قاطع با قاچاقچیان با اجرای طرح مهار، تمامی مسیرهای های عبوری قاچاقچیان را مسدود کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: قاچاقچیان با مشاهده ماموریان و با توجه به مسدود بودن راه فرار آنان، بدون توجه به دستور پلیس با آتش زدن 2 خودرو پرادو قاچاق به ارزش 140 میلیارد ریال از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق خودرو ادامه دارد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق در سطح خرد و کلان توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان در سیریک با آتش زدن 2 خودروی پرادو قاچاق، متواری شدند

قاچاقچیان در سیریک با آتش زدن 2 خودروی پرادو قاچاق، متواری شدند