مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-06سياسي

مرجع تقلید شیعیان: اقدامات سپاه پاسداران قابل ستایش است


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی همیشه وظیفه پاسداری از اسلام و انقلاب را به خوبی در همه برهه ها ثابت کرده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فرماندهان و مسوولان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرغم با آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، مرجع تقلید شیعیان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله سید محمد حسینی زنجانی مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی همیشه پاسداری از اسلام و انقلاب را به خوبی در همه برهه ها ثابت کرده است، اظهار داشت: اقدامات و خدمات سپاه همه نمونه های از تلاش این سبز پوشان است که برای سربلندی کشورمان انجام می دهند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه از زمانی که سپاه پاسداران تشکیل شد هدف آن پاسدارای و حفاظت از اصل انقلاب است و تاکنون هم این موضوع محقق شده است، عنوان کرد: بنده از اقدامات مجموعه سپاه قدردانی می کنم و امیدوارم موضوع عدالت اجتماعی که رهبری هم بر آن تاکید دارند به درستی برقرار شود.

وی با بیان اینه اگر عدالت اجتماعی بیش از پیش برقرار شود یقینا در همه موضوعات این مهم نیز نهادینه می شود و خواهد شد، گفت: تاکنون فعالیت های که سپاه عملیاتی کرده و ایستادگی این نهاد در مقابل توطئه ها و هجمه های مختلف دشمنان ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع تقلید شیعیان: اقدامات سپاه پاسداران قابل ستایش است

مرجع تقلید شیعیان: اقدامات سپاه پاسداران قابل ستایش است