مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-04سياسي

توزیع 1700 بسته معیشتی در قرار دوازدهم


به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، در قرار دوازدهم تیرماه امسال یک هزار و 700 بسته معیشتی در سراسر گیلان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده در مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم در آستان امیر شهید لاهیجان با اشاره به توزیع هزار و 700 بسته معیشتی اظهار کرد: خدمات اجتماعی از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه به نیت گرامیداشت مقام امام زمان(عج)  در قالب طرح ملی قرار دوازدهم به نیازمندان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه  در چهارمین مرحله قرار دوازدهم در سال 1402، یک هزار و 700 بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه در سراسر استان توزیع شد، تصریح کرد: در این طرح خدمات اجتماعی از جمله کمک های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی انجام می شود.

  مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان با بیان اینکه ارزش بسته های معیشتی توزیع شده در تیرماه جاری چهار میلیارد و 500 میلیون بوده است، افزود: گوشت500 رأس گوسفند قربانی به همت مراکز افق بین نیازمندان و موسسات خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1700 بسته معیشتی در قرار دوازدهم

توزیع 1700 بسته معیشتی در قرار دوازدهم