مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-22اقتصادي

انجام مطالعات بندر خشک یا شهرک لجستیک در مرز رازی


استاندار آذربایجان غربی از انجام مطالعات مطالعات مربوط به بندر خشک یا شهرک لجستیک در مرز رازی خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز اول طرح جامع توسعه پایانه مرز رازی خوی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساختی این استان، افزود: در همین راستا، 90 هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه برای توسعه راه های این استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: اختصاص اعتبار، نیروی محرک بسیار مهمی در راستای اجرای اقدامات توسعه ای در حوزه راه های مختلف در آذربایجان غربی به شمار می رود.

معتمدیان اضافه کرد: در آذربایجان غربی هم به موازات نگاه ویژه دولت، اقدامات قابل توجهی در حوزه راه و البته ظرفیت مرزی استان صورت گرفته که افتتاح همین ساختمان از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: چهار بانده کردن مسیرهای دسترسی به مرزهای استان از جمله اقداماتی است که آغاز شده و در برخی مسیرها همچون ارومیه - سرو به اتمام رسیده و در بقیه مسیرها کارهای عمرانی در حال انجام است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هدف گذاری 30 میلیارد دلاری در حوزه تجارت ایران و ترکیه ترسیم شده است، گفت: همین توسعه زیرساخت ها بویژه در مرز و حوزه راه در راستای تحقق این هدف گذاری بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات بندر خشک یا شهرک لجستیک در مرز رازی

انجام مطالعات بندر خشک یا شهرک لجستیک در مرز رازی