مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 22:252023-06-26سياسي

فرماندار تبریز: مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود


فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر افزایش تعامل میان شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری تبریز، گفت: رفع مشکلات شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر افزایش تعامل میان شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری تبریز، گفت: رفع مشکلات شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس فاتح در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با وی، افزود: با افزایش تعاملات و همکاری ها شاهد رشد و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنیم.

فاتح با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم ترین اهداف مدیران دستگاه های اجرایی است، گفت: درهای فرمانداری تبریز بر روی هر کسی که دغدغه مردم را دارد باز است تا بدون حاشیه و با تمرکز برهدف، برای توسعه شهری و ایجاد رفاه و آسایش مردم تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تبریز: مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود

فرماندار تبریز: مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود