مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13پزشكي

روایتی از مراکز نوآوری حوزه سلامت


سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت، درمان و آموزش پزشکی، تاسیس مراکز نوآوری را موجب ارتقای مشارکت دانشجویان در حوزه فناوری سلامت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمیدرضا بنفشه، سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت اظهار داشت: در دولت مردمی، توسعه مراکز نوآوری سلامت در دستور کار قرار گرفته و در یک سال گذشته مجوز راه اندازی 8 مرکز نوآوری سلامت در حوزه های تخصصی سلول درمانی، سلولی بنیادی، آموزش های نوین پزشکی و به تازگی نیز هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال فعالیت دارند.

وی افزود: از سال گذشته راه اندازی مراکز نوآوری به زیست بوم تحقیقات و فناوری کشور اضافه شده و اساسنامه این مراکز در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی تایید شده است.

وی ادامه داد: تفاوت این مراکز با مراکز رشد فناوری این است که در مراکز نوآوری کار از ایده پردازی آغاز می شود و تمامی مراحل شتاب دهی پرورش ایده و تولید محصول در این مراکز دنبال می شود.

 بنفشه یادآور شد: در یکسال اخیر با اضافه شدن 8 مرکز رشد فناوری، سلامت تعداد مراکز رشد فناوری سلامت به 100 مورد رسید و در حال حاضر تمام استانها و دانشگاه های علوم پزشکی دارای مرکز رشد فناوری سلامت هستند.

  سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: مخاطب مراکز نوآوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مراکز نوآوری حوزه سلامت

روایتی از مراکز نوآوری حوزه سلامت