مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-27فرهنگي

نوری که به بخش تاریک ادبیات ایران تابانده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  آیین رونمایی از کتاب «واکاوی پدیده روسپیگری در رمان های فارسی دوره پهلوی» دوشنبه (پنجم تیرماه 1402) با حضور کامران پارسی نژاد؛ - نویسنده کتاب گفت: کتاب واکاوی پدیده روسپیگری در رمان های فارسی دوره پهلوی مانند نوری است که به بخش تاریکی از ادبیات ما تابانده شد.

این کتاب در عوض شدن نگاه جامعه نسبت به این درد بشری بسیار موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  آیین رونمایی از کتاب واکاوی پدیده روسپیگری در رمان های فارسی دوره پهلوی دوشنبه (پنجم تیرماه 1402) با حضور کامران پارسی نژاد؛ نویسنده کتاب، محمد حنیف به عنوان کارشناس با دبیری میثم رشیدی در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

این اثر در گونه جامعه شناسی ادبیات استکامران پارسی نژاد در بخش ابتدایی این نشست با اشاره به اینکه موضوع کتاب واکاوی پدیده روسپیگری در رمان های فارسی دوره پهلوی میان رشته ای است، بیان کرد: این اثر در گونه جامعه شناسی ادبیات است که بخشی از آن به علم جامعه شناسی و بخشی به ادبیات اختصاص دارد.

وی در ادامه درباره علت انجام این پژوهش گفت: سابقه فعالیت من در حوزه ادبیات است و پس از ورود به دنیای جامعه شناسی به صورت آکادمیک، احساس کردم در این حوزه کم کاری و خلأ وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری که به بخش تاریک ادبیات ایران تابانده شد

نوری که به بخش تاریک ادبیات ایران تابانده شد