مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-26بين الملل

رییس پارلمان ارمنستان: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند


رییس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با «عباس بدخشان ظهوری» سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند.

- رییس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آرمن پرس، آلن سیمونیان (Alen Simonyan) رییس پارلمان ارمنستان امروز دوشنبه با عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران که مدت مأموریت وی به پایان رسیده است، دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، سرویس مطبوعاتی پارلمان ارمنستان در این خصوص اعلام کرد که رییس پارلمان این کشور در دیدار مذکور از تلاش های سفیر ایران در راستای تحکیم و تقویت روابط میان تهران و ایروان و نیز ارتقای همکاری ها تقدیر و تشکر کرده است.

وی اضافه کرد: ایران شریک ویژه ارمنستان بوده و خواهد ماند؛ کشوری که با سیاست متوازن خود به برقراری صلح در منطقه و تقویت ثبات کمک کرد.

آلن سیمونیان در این خصوص گفت: ایران اهمیت ویژه ای برای روابط با ارمنستان قائل است؛ روابطی که مبتنی بر ارتباطات تاریخی- فرهنگی، منافع اقتصادی متقابل و همچنین رویکردهای مشترک در قبال تعدادی از موضوعات منطقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان ارمنستان: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند

رییس پارلمان ارمنستان: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند