مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-12اقتصادي

90 روز تا شنیده شدن سوت قطار در سنندج


استاندار کردستان در بازدید از ایستگاه راه آهن سنندج از افتتاح این کلان پروژه و زیرساخت مهم حمل و نقل ریلی تا سه ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان در بازدید از ایستگاه راه آهن سنندج از افتتاح این کلان پروژه و زیرساخت مهم حمل و نقل ریلی تا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل زارعی کوشا که شامگاه گذشته به همراه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور و جمعی از مدیران عمرانی از روند ساخت راه آهن همدان به سنندج بازدید کرد، گفت: پروژه همدان به سنندج جزو طرح های اولویت دار دولت و استان است و بر همین اساس تخصیص های بسیار خوبی در سفر رییس جمهور به کردستان مصوب و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه امسال سال افتتاح و شکوفایی پروژه های ناتمام چند دهه ای است، تشریح کرد: شهروندان سال هاست منتظر شنیدن سوت قطار هستند که دولت مردمی با اهتمام و اقدام جهادی درصدد تحقق 100 درصدی این خواسته کردستانی هاست.

استاندار کردستان با اعلام اینکه ویترین همه پروژه های عمرانی و زیرساختی استان راه آهن است، اطمینان داد که دولت با انگیزه تمام سعی دارد تا پایان تابستان ونهایتا در مهرماه سال جاری این مگا پروژه را به پایان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 روز تا شنیده شدن سوت قطار در سنندج

90 روز تا شنیده شدن سوت قطار در سنندج