مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-23سياسي

ابوترابی فرد: باید نگاه مبتنی بر مصرف را به نگاه مبتنی بر خلق سرمایه تبدیل کنیم


خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه باید نگاه مبتنی بر مصرف را به نگاه مبتنی بر خلق ثروت و انباشت سرمایه تبدیل کنیم گفت:: اقتصاد مبتنی بر تولید و صادرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته پایتخت (2 تیر ماه) گفت: ریاست جمهوری ایران روز یکشنبه 28 خرداد ماه با الهام از سیاست های کلی اعلامی برنامه هفتم توسعه، لایحه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

وی افزود: سند برنامه یکی از مهمترین اسناد بالادستی و ابزارهای نظام تدبیر به منظور اداره خردورزانه امور و اجتناب از رفتارهای ناهماهنگ، سلیقه ای و فاقد مبنا است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: این سند مهم، تبیین کننده نقشه راه قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی کشور برای دستیابی به رشد اقتصادی بالا و پایدار از طریق ایجاد هماهنگی میان ارکان مختلف نظام است، بنابراین از این زاویه، دارای جایگاه بسیار محوری است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد بیان کرد: همچنین از آموزه های وحیانی به خوبی می توان دریافت که موفقیت انسان و جامعه بشری در حیات فردی و اجتماعی، تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، مرهون هدف گذاری دقیق و برنامه ریزی صحیح و اجرای درست برنامه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد: باید نگاه مبتنی بر مصرف را به نگاه مبتنی بر خلق سرمایه تبدیل کنیم

ابوترابی فرد: باید نگاه مبتنی بر مصرف را به نگاه مبتنی بر خلق سرمایه تبدیل کنیم