مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:132023-07-12اجتماعي

خیّر مدرسه ساز بوشهری که 50 هزار نفر تحت پوشش دارد! +عکس


خبرگزاری فارس - شهرستان دشتی، آزاده حیدری نسب: خیرین بسیاری از گذشته تا امروز در زمان حیات خود با بنا نهادن مدارس مختلف طعم شیرین موثر واقع شدن در پرورش و آموزش کودکان و نوجوانان وطن را چشیده اند و کمک بسیاری به توسعه زیرساخت ها و فضاهای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان کم برخوردار کرده اند، اما در سال های اخیر بارها به دلیل فرسودگی و یا کمبود تجهیزات ضروری در مدارس مناطق محروم، شاهد حوادث تلخ و ناگوار بوده ایم که تبعات زیادی نیز در پی داشته است.

اهمیت و ضرورت مدرسه سازی در سال های اخیر تا جایی بوده است که موسسات خیریه بسیاری در کشور با مشارکت هموطنان نیکوکار، امکان تحصیل را برای اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار فراهم می آورند.

اگر چه به گفته ابراهیم احمدی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در بیست و چهارمین همایش خیّران مدرسه ساز استان بوشهر، تعداد یک هزار و 700 کلاس درس در قالب 414 مدرسه تخریبی و 340 کلاس ناایمن در استان وجود دارد، اما کم نیستند انسان های نیک اندیشی که در راه بالندگی و اعتلای فرزندان این کشور قدم برمی دارند.

محمود رضایی از فرزندان وارسته دیار دشتی یکی از خیّرانی است که در میان تمام فعالیت های گوناگون، همواره مدرسه سازی برایش اولویت نخست بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیّر مدرسه ساز بوشهری که 50 هزار نفر تحت پوشش دارد! +عکس

خیّر مدرسه ساز بوشهری که 50 هزار نفر تحت پوشش دارد! +عکس