مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-05سياسي

ساخت مسجد در مجموعه مسکن ملی ایوانکی لحاظ شود


امام جمعه ایوانکی بابیان اینکه پیوست فرهنگی در مجموعه مسکن ملی باید لحاظ شود، گفت: ساخت مسجد باید در مجموعه مسکن ملی در ایوانکی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی کشمیر صبح چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت 670 هکتاری شهر جدید ایوان کی ضمن بیان اینکه می بایست پیوست فرهنگی در کنار ساخت و سازهای مسکن مهر ارائه شود، ابراز داشت: ساخت مسجد از جمله مواردی که باید در مجموعه طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه بخش ایوانکی از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار که باید معرفی شود، افزود: با ساخت مسکن زمینه برای حضور سرمایه گذاران به منظور بهره برداری از این ظرفیت های موجود فراهم و جوانان شاغل خواهند شد.

امام جمعه ایوان کی ضمن بیان اینکه ارتقا معاونت آموزش وپرورش در بخش ایوانکی مورد انتظار است، در ادامه بیان کرد: استقرار اداره آموزش و پرورش در این بخش یکی از مطالبات جدی و به حق مردم منطقه است.

کشمیر بابیان اینکه ارتقا و تأمین نیروی انسانی در مجموعه ادارات مورد تاکید است، در ادامه تصریح کرد: تأمین سرویس تردد برای معلمان بخشی از دغدغه های ما را به منظور بهره مندی از معلمان با تجربه و موفق را برطرف خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسجد در مجموعه مسکن ملی ایوانکی لحاظ شود

ساخت مسجد در مجموعه مسکن ملی ایوانکی لحاظ شود