مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-25سياسي

مدیران دزفول در زمینه رونق کارآفرینی و تولید تسهیل گر باشند


فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید و رونق اشتغال در این شهرستان گفت: مدیران دزفول در حوزه کارآفرینی تسهیل گر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خردمند پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته در سه ماه اخیر درصد خوبی از مردم شهرستان نسبت به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان ابراز رضایت کرده اند که ضرورت دارد این رویه مثبت تداوم یابد.

وی با بیان اینکه ما خدمتگزاران مردم هستیم و هیچ فعالیت و برنامه ای مهم تر از پاسخگویی و خدمتگزاری به مردم نداریم، افزود: رؤسای ادارات در راستای کارآفرینی تسهیل گر باشند، در شرایط فعلی بسیاری از افراد درصدد ایجاد شغل و کارآفرینی هستند که ضرورت دارد مدیران با همه توان در کنار این افراد بوده و به دنبال رفع موانع پیش روی آنها باشند.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید و رونق اشتغال و اقتصاد توسط مدیران شهرستان، تصریح کرد: افراد زیادی برای راه اندازی شرکت های کوچک و مشاغل خانگی مراجعه می کنند که باید راه را برای فعالیت این افراد باز کرد و در زمینه صدور مجوزهای لازم نهایت همکاری را با آنها صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دزفول در زمینه رونق کارآفرینی و تولید تسهیل گر باشند

مدیران دزفول در زمینه رونق کارآفرینی و تولید تسهیل گر باشند