مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-19فناوري

پیشتازی پهپادهای قزوین در پروژه های ملی و فراملی


به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین، اردوی راویان پیشرفت جهت بازدید از گروه صنعتی فرابرد؛ طراح و تولیدکننده انواع ربات های پرنده بدون سرنشین در قزوین برگزار شد.

- ایسنا/قزوین به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین، اردوی راویان پیشرفت جهت بازدید از گروه صنعتی فرابرد؛ طراح و تولیدکننده انواع ربات های پرنده بدون سرنشین در قزوین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردوی راویان پیشرفت رسانه های استان قزوین توسط سازمان بسیج رسانه برگزار شد تا خبرنگاران با روند پیشرفت یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده پهپادهای غیرنظامی و کشاورزی در شهرستان قزوین آشنا شوند.

در این بازدید مدیر فناوری اطلاعات گروه صنعتی فرابرد؛ طراح و تولیدکننده انواع ربات های پرنده بدون سرنشین از روند شکل گیری شرکت و محصولات تولیدی آن اطلاعاتی در اختیار خبرنگاران گذاشت.

محمد زمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد با بیش از یک دهه فعالیت پیشرو در طراحی و تولید ربات های پرنده با بهره گیری از مهندسین مجرب و کارشناسان و متخصصان این حوزه فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است.

وی افزود: این شرکت توانسته با استفاده از بهترین تجهیزات و دانش روز دنیا در کنار بهره مندی از حضور دانش آموختگان و نخبگان رشته های هوافضا، الکترونیک و مخابرات ربات های پرنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی پهپادهای قزوین در پروژه های ملی و فراملی

پیشتازی پهپادهای قزوین در پروژه های ملی و فراملی