مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:262023-07-05سياسي

رییس سازمان بسیج: خدمت داوطلبانه و جهادی بین جوانان و نوجوانان نهادینه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی عصر امروز در آیین تحویل واحدهای مسکونی سیل زده روستای آهنگران اظهار داشت: در آستانه عید سعید غدیر خم و به همت مسئولین جهادی و تلاشگر استان مرکزی و گروه های جهادی استان امروز شاهد تحویل چند پروژه از واحدهای مسکونی در استان هستیم.

وی افزود: سیل سال گذشته در روستای آهنگران آسیب های فراوانی به واحدهای مسکونی مردم وارد کرد که مسئولین تلاشگر استان از همان ابتدا کار احداث و بازسازی واحدهای آسیب دیده را در دستور کار گذاشتند که جای تقدیر دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امروز شاهد هستیم منازل به بهترین شکل و کیفیت ممکن ساخته شدند و به برکت عید سعید غدیر و آستانه این عید بزرگ تحویل خانواده ها می شوند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: همچنین اقداماتی چون کمک های مومنانه، تامین وسایل زندگی و سایر اقدامات حمایتی دیگر به همت مسئولین و گروه های جهادی انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: همچنین اقدامات مهم دیگری جهت مسائل عمومی و کلان روستا و منطقه از جمله بازسازی قنوات انجام شده و این اقدامات شایسته تقدیر و تحسین است و به سهم خودمان از همه عوامل از جمله مسئولین استان، بسیجیان و جهادگران تشکر و قدردانی میکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: خدمت داوطلبانه و جهادی بین جوانان و نوجوانان نهادینه شده است

رییس سازمان بسیج: خدمت داوطلبانه و جهادی بین جوانان و نوجوانان نهادینه شده است