مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-18سياسي

تأمین و حفظ کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آبفا کردستان است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: تأمین آب به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل خط قرمز این شرکت بوده و در تمام ایام سال و بویژه در فصل تابستان تمام تلاش خود را برای این هدف به کار می بندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد فرهاد صبح امروز در جلسه قرارگاه رصد و پایش وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در تابستان اظهار کرد: تأمین آب به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل خط قرمز این شرکت بوده و در تمام ایام سال و بویژه در فصل تابستان  تمام تلاش خود را برای این هدف به کار می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه در راستای برنامه ریزی های مناسب برای نیل به این منظور و پیگیری رفع حوادث در اسرع وقت برگزار شده است بر ضرورت اجرایی شدن پروژه های تأمین آب در تابستان و رفع موانع پروژه های آبرسانی تأکید کرد.

وی افزود: مدیران امور چنانچه در مقاطعی در تأمین و یا کیفیت آب با مشکل مواجه باشند، باید بلافاصله موضوع را رصد و اعلام نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بکارگیری حداکثر تجهیزات موردنیاز، اطلاع رسانی قطعی های آب در سامانه 122 و همچنین در فضاهای پرمخاطب مجازی شهرستان ها، برنامه ریزی تعمیر و نگهداشت شیرهای میان خط و حفاظت فیزیکی از تأسیسات را از دیگر ضرورت ها در تابستان جاری عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین و حفظ کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آبفا کردستان است

تأمین و حفظ کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آبفا کردستان است