مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:522023-07-04اقتصادي

تامین100 درصد نیاز ترانسفورماتورهای توزیع کشور توسط ایران ترانسفو


مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با ارائه گزارشی از فروش ترانسفورماتور افزود: در سال گذشته گفت: ایران ترانسفو برنده 100 درصدی مناقصات ترانسفورماتورهای توزیع و 90 درصدی ترانسفور ماتورهای فوق توزیع و قدرت در کشور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، مجمع عمومی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1401 در روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در محل سالن مؤسسه آموزش عالی معین با حضور جمعی از سهامداران حقوقی وحقیقی برگزار شد.

حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (سهامدار عمده شرکت ایران ترانسفو ) که ریاست مجمع را عهده دار بود، اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه ای در گروه صنعتی ایران ترانسفو که به طور مستقیم تحت تحریم های ظالمانه آمریکا قرار دارد، جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی افزود: ایران ترانسفو به عنوان ستاره بی تکرار در صنعت کشور و با داخلی سازی و بومی کردن دانش ساخت ترانسفورماتور که یک محصول کاملا استراتژیک و حیاتی برای صنعت برق است، توانسته است کشورمان را از لحاظ واردات این محصول بی نیاز کند.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات خوب گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: گروه توسعه ملی از طرح های توسعه ای این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین100 درصد نیاز ترانسفورماتورهای توزیع کشور توسط ایران ترانسفو

تامین100 درصد نیاز ترانسفورماتورهای توزیع کشور توسط ایران ترانسفو