مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-23سياسي

ورود دستگاه قضایی و بازرسی به استخدام های سفارشی در لرستان


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ورود دستگاه قضایی و بازرسی به استخدام های سفارشی در این استان، از افزایش نامتعارف اجاره خانه در لرستان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی و با اشاره به سالروز شهادت امام باقر (ع) اظهار داشت: امام باقر (ع) با کار فرهنگی و اصولی که انجام داد نخبگانی را تربیت کرد.

آمادگی لرستان برای برپایی جشن بزرگ عید غدیر وی با اشاره به روز عرفه و عید قربان، عنوان کرد: در این روز گردهمایی و کنگره عظیم حجاج برگزار می شود و حجاج به پیروی از حضرت ابراهیم (ع) با قربانی کردن، دلبستگی های دنیوی خود را با دنیا قربانی می کنند و نشان می دهند که دل بسته به خواستنی های حرام نیستند، قربانی گوسفند و تقسیم آن در بین نیازمندان، رفع کدورت ها و اختلافات، برگزاری نماز با شکوه عید قربان در این روز سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در روز عرفه با برگزاری دعای عرفه، استان ما معنویت لازم را دعای عرفه فرا خواهد گرفت.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به ماه ذی الحجه، ماه امامت و ولایت، بیان داشت: در روز عید غدیر، انفاق مورد تاکید قرار گرفته و باید بیش از گذشته حرمت و احترام عید غدیر گسترش و رواج پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی و بازرسی به استخدام های سفارشی در لرستان

ورود دستگاه قضایی و بازرسی به استخدام های سفارشی در لرستان