مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-15اقتصادي

قطع برق 45 اداره پر مصرف شهر تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، رامین پوریا با بیان اینکه باوجود پیش بینی بار مصرفی حدود 5 هزار و 200 مگاوات در شهر تهران در روز شنبه 24 تیرماه، - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 45 دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران در نخستین روز از هفته، مشمول قطع انشعاب برق شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، رامین پوریا با بیان اینکه باوجود پیش بینی بار مصرفی حدود 5 هزار و 200 مگاوات در شهر تهران در روز شنبه 24 تیرماه، میزان مصرف در این کلان شهر از 4 هزار و 700 مگاوات فراتر نرفته است، این موفقیت را ناشی از همکاری مشترکان و اجرای موفق برنامه های مدیریت بار دانست.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: 80 درصد از برنامه های مدیریت بار در حوزه اداری محقق شده و در این بخش به صرفه جویی معادل 140 مگاوات دست پیدا کرده ایم.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان هایی که همکاری مناسبی با این شرکت داشته اند گفت: امروز 24 تیرماه، 45 دستگاه اجرایی شهر تهران که همکاری مناسبی در اجرای طرح های مدیریت مصرف برق نداشته و به اخطار های داده شده توجهی نکرده اند مشمول قطع برق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 45 اداره پر مصرف شهر تهران

قطع برق 45 اداره پر مصرف شهر تهران