مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 22:002023-06-30اجتماعي

خانه «یاری گران زندگی» در لرستان افتتاح شد


طی مراسمی خانه «یاری گران زندگی» در لرستان افتتاح شد.

- خرم آباد - طی مراسمی خانه یاری گران زندگی در لرستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاحیه خانه یاریگران زندگی با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش در خرم آباد برگزار شد.

اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش در این آیین با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه ها دارد، اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند که خانه های یاریگران هم در همین راستا در کشور راه اندازی می شوند.

وی افزود: ایمان، امید و هویت بخشی سه عنصر مهم در مقابل آسیب های اجتماعی است و هر جا این مؤلفه ها در باور دانش آموز و نوجوان نهادینه شود آسیب اجتماعی به صفر می رسد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش، تصریح کرد: نباید از نقش خانواده ها در کاهش اجتماعی غافل شد؛ چون تحقیقات نشان می دهد هر جا که روابط صمیمانه والدین با فرزندان وجود داشته مشکلات اجتماعی دانش آموزان هم کاهش یافته است.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان هم در این آیین با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در یک سال گذشته، گفت: کارشناسان و روان شناسان این حوزه با فعالیت جهادی و تلاش های شبانه روزی عملکرد شایسته و قابل تقدیری داشته اند و گواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه «یاری گران زندگی» در لرستان افتتاح شد

خانه «یاری گران زندگی» در لرستان افتتاح شد