مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-04سياسي

سفر بیش از 18 هزار گردشگر در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش


مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش بیش از 18 هزار گردشگر به این جزیره سفر کرده اند.

- مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش خبرداد سفر بیش از 18 هزار گردشگر در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش بیش از 18 هزار گردشگر به این جزیره سفر کرده اند.

عزت الله محمدی صبح امروز (13 تیرماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش بیش از 18 هزار و 263 گردشگر به این جزیره زیبای مرجانی سفر کرده اند، همچنین از سوم تا نهم تیرماه 130 مسافر خارجی نیز از پرواز دبی به کیش، وارد جزیره شدند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای افزایش تعداد پروازها به کیش همزمان با آغاز جشنواره تابستانی، بیان کرد: طی اولین هفته از این جشنواره شاهد افزایش 9 درصدی پروازها در مقایسه با هفته ماقبل آن بودیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش اضافه کرد: شرکت های هواپیمایی وارش، چابهار، کاسپین، کیش و فلای پرشیا از جمله شرکت هایی بودند که با توجه به پیگیری های انجام شده از هفته گذشته پروازهای خود را به صورت روزانه در مسیر کیش افزایش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بیش از 18 هزار گردشگر در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش

سفر بیش از 18 هزار گردشگر در هفته نخست جشنواره تابستانی کیش