مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:592023-07-05فرهنگي

تجلیل از علی اکبر اوصانلو در اکران اختصاصی فیلم سینمایی «نگهبانِ شب»


در اکران اختصاصی فیلم سینمایی «نگهبانِ شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی از علی اکبر اوصانلو تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی نگهبانِ شب با حضور کارگردان فیلم؛ سیدرضا میرکریمی در سینما بهمن زنجان برگزار و در این مراسم از علی اکبر اوصانلو بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما تجلیل شد.

در این مراسم که با محسن افشارچی؛ استاندار استان، فیروزفر؛ شهردار زنجان و دیگر مسئولین ارشد استان، بازیگران پیشکسوت، خبرنگاران و فعالان فرهنگی هنری برگزار شد، علاوه بر نمایش خصوصی آخرین اثر تولید شده سیدرضا میرکریمی؛ فیلمساز زنجانی با عنوان نگهبان شب از نیم قرن فعالیت هنری علی اکبر اوصانلو تجلیل شد.

اوصانلو در چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل مرد برای نقش آفرینی در فیلم نگهبان شب و چهره هنر انقلاب اسلامی استان زنجان شده است.

در ابتدای مراسم امیر نعمتی؛ رییس حوزه هنری استان زنجان ضمن خیرمقدم گویی به سه مؤلفه مهم حوزه هنری زنجان در سند تحول و نقشه زیست بوم استان اشاره کرد و گفت: مسئله مندی، بوم گرایی و مردم گرایی سه مولفه مهم حوزه هنری بوده که در همه کارهای هنری آقای علی اکبر اوصانلو، زیست بوم استان از اولویت ها بوده و به آن توجه شده است و همیشه حضورشان در عرصه تعلیم و تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از علی اکبر اوصانلو در اکران اختصاصی فیلم سینمایی «نگهبانِ شب»

تجلیل از علی اکبر اوصانلو در اکران اختصاصی فیلم سینمایی «نگهبانِ شب»