مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-09سياسي

مشکلات آب «سادات محمودی» رفع می شود/ آبرسانی شیفتی به روستاها


یاسوج_ روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اقدام برای رفع مشکلات آبرسانی در دهستان «سادات محمودی» با وارد مدار سازی مخزن جدید و تقویت خطوط انتقال خبر داد.

- یاسوج_ روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از اقدام برای رفع مشکلات آبرسانی در دهستان سادات محمودی با وارد مدار سازی مخزن جدید و تقویت خطوط انتقال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در متن واکنش آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات تأمین آب سادات محمودی، آمده است: منطقه سادات محمودی حدود 30 روستا دارد و در تعدادی از روستاهای این منطقه به واسطه نبود مخزن کافی مجبور به شیفتی کردن آبرسانی شدیم.

به بخشی از روستاها 7 صبح تا 7 عصر و برخی دیگر از 7 عصر تا 7 صبح روز بعد آبرسانی می شود و اینکه روستایی 4 روز آب نداشته باشد، نداشته ایم.

تنها برخی مواقع که پمپ دچار سوختگی شود تا تعویض آن که معمولاً 2 شبانه روز به طول می انجامد شاهد قطعی هایی هستیم.

در برخی موارد نیز تخریب خطوط آبرسانی در این منطقه مزید بر علت شده که نهادهای امنیتی و مردمی نیز در جریان این موضوع قرار گرفته اند.

برای حل این مشکل مخزن 1000 متر مکعبی ساخته و پمپ 130 کیلووات نیز نصب شده است و در مجموع با هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد تومان بیش از 80 درصد کارهای لازم انجام شده و به زودی با تقویت ولتاژ توسط همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب «سادات محمودی» رفع می شود/ آبرسانی شیفتی به روستاها

مشکلات آب «سادات محمودی» رفع می شود/ آبرسانی شیفتی به روستاها