مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-03بين الملل

سیرک منافقین وسط بلوای پاریس


در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی سابقه ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: در روزهای اخیر رانندگان شرکت های اتوبوس رانی فرانسه مجبور به اضافه کاری برای شرکت های حمل زباله شدند.

زیرا که کارفرمایان سیاسی و ضدامنیتی غربی به سختی مشغول برنامه ریزی برای انجام پروژه ای بودند که قرار بود در آن ضمن گردآوری تفاله های سیاسی و دور ریخته شده از برخی کشورها، نمایشی شبه سیرک علیه جمهوری اسلامی ایران به راه اندازند.

در سیرکی که به همت دولت یاغی فرانسه در پاریس برگزار شد، کلکسیونی از تروریست ها و تبهکاران بین المللی در کنار برخی تفاله های سیاسی خارجی که این روزها از سر دریوزگی مجبور به همکاری با گروهک تروریستی منافقین هستند، دیده می شود.

البته با نگاه دقیق تر به افراد حاضر در این مراسم، شاهد حضور پرچم های گروه های تروریستی تجزیه طلب نیز هستیم که به نظر می رسد گروهک منافقین برای گردآوری نفرات به مشکل برخورده است و به این ترتیب به سراغ یارگیری از سایر گروهک های بدنام و منفور در نزد ملت ایران رفته است.

امسال گروهک تروریستی منافقین درصدد حضور و سخنرانی ابر تروریست بین المللی دنیا یعنی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیرک منافقین وسط بلوای پاریس

سیرک منافقین وسط بلوای پاریس