مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-22اجتماعي

امیدواریم کرمانشاه اواسط سال آینده استان سبز شود


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با پروژه های گازرسانی که در شهرها و روستاهای استان در دست انجام است، کرمانشاه اواسط سال آینده به استان سبز تبدیل شود.

- امیدواریم کرمانشاه اواسط سال آینده استان "سبز" شود ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با پروژه های گازرسانی که در شهرها و روستاهای استان در دست انجام است، کرمانشاه اواسط سال آینده به استان سبز تبدیل شود.

ناصر حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند مناسب گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، گفت: در حال حاضر شش شهرستان استان شامل اسلام آبادغرب، قصرشیرین، گیلانغرب، صحنه، جوانرود و پاوه از نظر گازرسانی سبز هستند، یعنی تمام شهرهای آنها و 90 درصد روستاهای آنها گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا اواسط سال آینده و بهره برداری از بخش عمده ای از پروژه های گازرسانی در دست اقدام، تمام استان کرمانشاه از نظر گازرسانی سبز شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر از 35 شهری که در استان داریم 33 شهر گازرسانی شده، خاطرنشان کرد: تنها دو شهر ازگله و سومار هنوز گازرسانی نشده که گازرسانی به ازگله در دست انجام بوده و امسال به بهره برداری می رسد و سومار نیز فاقد سکنه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم کرمانشاه اواسط سال آینده استان سبز شود

امیدواریم کرمانشاه اواسط سال آینده استان سبز شود