مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-08سياسي

طبخ 2 هزار پرس غذای گرم در بخش جنت آباد شهرستان مرزی صالح آباد


فرمانده محور عملیاتی شهید کاوه بخش جنت آباد از طبخ و توزیع 2 هزار پرس غذای گرم در راستای تکریم اعیاد دهه ولایت و ترویج سنت حسنه اطعام علوی در این شهر مرزی از توابع شهرستان صالح آباد خبر داد.

- سرهنگ پاسدار عشقعلی غلامپور درگفت وگو با خبرنگار فارس از صالح آباد با تبریک دهه ولایت و امامت اظهارکرد: عید سعید غدیر خم یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمان محسوب می شود که در روایات از آن به عنوان عیدالاکبر یاد شده است و در این ایام فرخنده به جز عیدی دادن سیدها که از قدیم رسم بوده، اطعام و غذا دادن به مؤمنان نیزمورد تأکید است.

وی با اشاره به روایات بیان کرد: امام رضا(ع) درباره فضیلت روز غدیر می فرمایند وَ مَنْ أَطْعَمَ مُؤْمِناً کَانَ کَمَنْ أَطْعَمَ جَمِیعَ الْأَنْبِیَاءِ وَ الصِّدِّیقِین ،یعنی هرکسی در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که تمام انبیاء و صدیقین را اطعام کرده است.

غلام پور افزود: درهمین راستا رزمندگان گردان سوم پیاده اسدالله و گردان 16 امام حسین(ع) محور عملیاتی شهیدکاوه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و نیز تکریم اعیاد خجسته دهه ولایت و امامت و ترویج سنت حسنه اطعام علوی به مناسبت عیدسعید غدیرخم باهمکاری کمیته امدادحضرت امام خمینی(ره)صالح آباد، 2 هزار پرس غذای گرم طبخ، بسته بندی و در روستاهای مرزی و کم برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ 2 هزار پرس غذای گرم در بخش جنت آباد شهرستان مرزی صالح آباد

طبخ 2 هزار پرس غذای گرم در بخش جنت آباد شهرستان مرزی صالح آباد