مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-23سياسي

70هزار سهمیه به زائران تهرانی طی ایام اربعین اختصاص یافته است


دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران از اختصاص سهمیه 70 هزار نفری برای زائران این استان در نجف طی ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: در حوزه زیرساختی تهران معین استان ایلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال سادات صبح جمعه در جلسه با شهرداران با اشاره به وظایف ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: طبق سال های گذشته بر اساس ابلاغ رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی سهمیه ای برای استان ها از جمله استان تهران برای اقدامات زیربنایی اسکان، تغذیه و پذیرایی از زائرین در شهرهای نجف و کربلا در نظر گرفته شد.

وی در تشریح اقدامات ستاد اربعین استان تهران گفت: از ظرفیت شهرداری های استان برای برگزاری و خدمت رسانی مطلوب مراسم اربعین حسینی استفاده می شود.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران عنوان کرد: 12 کمیته تشکیل شده که شرح وظایف آنها مشخص است و معاون امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان جانشین رییس و سایر معاونین و مدیران کل به عنوان مسئولین کمیته ها در حال انجام وظایف محوله هستند.

سادات سپس با بیان اینکه فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد اربعین حسینی شهرستان ها تعیین شده اند، خاطرنشان کرد: سه محل از جمله صحن حضرت زهرا (س)، پارکینگ طبقاتی و ثوره العشرین برای اسکان و تغذیه توسط ستاد اربعین حسینی استان تهران در نجف در نظر گرفته شده که نسبت به آماده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70هزار سهمیه به زائران تهرانی طی ایام اربعین اختصاص یافته است

70هزار سهمیه به زائران تهرانی طی ایام اربعین اختصاص یافته است