مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-01ورزشي

برنامه ریزی برگزاری 5 یادواره شهدا در نهاوند


برگزاری پنج یادواره شهدا در شهرستان نهاوند برنامه ریزی شده است و یادواره شهدای ارتش در نهاوند همزمان با ایام عملیات مرصاد برگزار می شود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برگزاری پنج یادواره شهدا در شهرستان نهاوند برنامه ریزی شده است و یادواره شهدای ارتش در نهاوند همزمان با ایام عملیات مرصاد برگزار می شود.

سرهنگ علی مختاری شنبه 10 تیرماه در ستاد پشتیبانی برگزاری کنگره 8000 شهید استان همدان که در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز است و در راستای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر شدن دومین کنگره شهدای استان همدان باید همه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و همه برنامه های معنوی و مذهبی به نام و یاد شهدای گرانقدر شهرستان برگزار شود، ادامه داد: کمیته ورزشی وظیفه مهمی دارد و جشنواره ها و برنامه های ورزشی که با حضور جوانان برگزار می شود با داشتن پیوست فرهنگی می تواند بسیار اثرگذار باشد.

مختاری با اشاره به اینکه هر اداره و نهادی در شهرستان از شهدای قشر خود سرکشی و تجلیل کند و این اقدام تداوم داشته شود و با خانواده همه شهدای عزیز دیدار داشته باشند، یادآور شد: کمیته آموزش و پرورش هم با توجه به جامعه مخاطب زیادی که دارد نسبت به برگزاری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برگزاری 5 یادواره شهدا در نهاوند

برنامه ریزی برگزاری 5 یادواره شهدا در نهاوند