مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-20دانش

خدمات جهاددانشگاهی در سراسر استان گیلان ارائه شود


انتظارمان از جهاددانشگاهی این است که در امور خلاقیت و نوآوری و جوان گرایی را مدنظر قرار دهند تا کارها تحولی، جهادی و اثربخش باشند و اینکه امور را در رشت متمرکز نکنید و براساس پهنه مطالعاتی خدمات جهاد دانشگاهی را در سراسر استان ارائه کنید.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: انتظارمان از جهاددانشگاهی این است که در امور خلاقیت و نوآوری و جوان گرایی را مدنظر قرار دهند تا کارها تحولی، جهادی و اثربخش باشند و اینکه امور را در رشت متمرکز نکنید و براساس پهنه مطالعاتی خدمات جهاد دانشگاهی را در سراسر استان ارائه کنید.

اسداله عباسی امروز، 29 تیرماه در دیدار با دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی و از رویش های انقلاب است و ضمن اینکه وجهه جهادی دارد، در عرصه های علمی و پژوهشی هم موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت گیاهان دارویی در استان افزود: در استان گیلان بیش از 100 نوع گیاهان دارویی ناشناخته در ارتفاعات رودسر، اشکورات، عمارلو و تالش داریم که اگر مانند گل گاوزبان و بابونه کار پژوهشی شود، می تواند باعث اشتغالزایی و هم تولید محصولات فرآوری شده جدید، شود.

عباسی با اشاره به پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی گفت: در حوزه گیلاهان دارویی آمادگی داریم منابع، امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جهاددانشگاهی در سراسر استان گیلان ارائه شود

خدمات جهاددانشگاهی در سراسر استان گیلان ارائه شود