مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-13سياسي

چند سمفونی جدید هم در راه است


شامگاه چهارشنبه 21 تیرماه، محمدمهدی اسماعیلی _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی _ با حضور در اجرای سمفونی حماسی «خط شکنان» به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت که در راستای برنامه های اعلام شده کنگره ملی شهدای قم برگزار شد، - شامگاه چهارشنبه 21 تیرماه، محمدمهدی اسماعیلی _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی _ با حضور در اجرای سمفونی حماسی خط شکنان به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت که در راستای برنامه های اعلام شده کنگره ملی شهدای قم برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیلی در ابتدا در پاسخ به این سوال که زبان هنر به ویژه موسیقی در بیان حماسه های تاریخی ما چقدر موثر است؟ گفت: در دیداری که رهبر عزیز انقلاب به مناسبت کنگره شهدای قم داشتند، چند باری تاکید کردند که با استفاده از زبان هنر حماسه بزرگ دفاع مقدس و یاد شهدا را گرامی بداریم و ماندگار کنیم.

همکاران من تلاش کردند با سمفونی خط شکنان ، بخشی از رسالت هنری خود را انجام دهند.

او ادامه داد: همه بخش های فرهنگ و هنر خود را مکلف می دانند از ابزار فرهنگ و هنر برای گسترش فرهنگ شهادت، فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نحو شایسته استفاده کنند.

چند نوع کار هنری دیگر هم به مناسبت بزرگداشت شهدای قم با همکاری ستاد بزرگداشت استان قم در بخش های فرهنگی و هنری انجام شده که به عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند سمفونی جدید هم در راه است

چند سمفونی جدید هم در راه است