مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-22اقتصادي

ارتقاء ایمنی در حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با تشدید نظارت های میدانی


سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از تشدید نظارت های میدانی با هدف ارتقاء ایمنی در تردد ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در شبکه راه های ارتباطی استان خبر داد.

-     میثم شجری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از تلاش مستمر برای ارتقاء ایمنی در صنعت حمل و نقل جاده ای با اجرای طرح های مختلف نظارتی و حضور میدانی کارشناسان حمل و نقل در محورهای مواصلاتی سطح استان خبر داد.

وی گفت: تشدید نظارت های میدانی که غالباً با استقرار تیم هایی مشترک، متشکل از کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افسران پلیس راه استان در محل پاسگاه ها و ایست بازرسی ها صورت می گیرد، اهداف مختلفی همچون ارتقاء ایمنی ناوگان، پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی، حمایت از رانندگان قانون مدار، حفاظت از راه ها بعنوان سرمایه های ملی، حمایت از حقوق اجتماعی، جلوگیری از تضییع بیت المال، مبارزه با قاچاق کالا و کنترل کلیه ضوابط و آیین نامه های اجرایی در عرصه حمل و نقل جاده ای را در پی دارد.

شجری راه های پرتردد استان را که شریان های حیاتی در حمل و نقل جاده ای کشور به شمار می رود را بن بستی برای متخلفین عنوان کرد و گفت: استان مرکزی یکی از استان های پیشگام و پیگیر در زمینه اجرای طرح گشت دروازه ای در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء ایمنی در حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با تشدید نظارت های میدانی

ارتقاء ایمنی در حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با تشدید نظارت های میدانی