مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-14سياسي

ماجرای بی آبی در روستاهای ربیخه و سلامات


در حالی که دو روستای ربیخه و سلامات سعید سالها از قطعی آب رنج می برند اما فرماندار شهرستان باوی می گوید: این دو روستا در برخی ساعات روز به مدت دو تا سه ساعت دچار افت فشار می شوند.

-   در ربیخه شدیداً قطعی آب داریم آقای حمیدی نیز در روستای ربیخه سکونت دارد که با وجود  محل کار پسرش در اهواز زحمت خرید و حمل آب شرب را گردن آن انداخته است.

وی در رابطه به وضعیت آب در این روستا، می گوید: در ربیخه شدیداً قطعی آب داریم، آب هر سه، چهار روز یکبار آن ها در حد یکی دو ساعت به وسیله پمپ به روستا پمپاژ می شود و این پروسه دو سه ساعتی طول می کشد تا آب وارد لوله ها آب بشود، تازه این پمپ را پس از بازدید آقای موسوی فرد امام جمعه اهواز از روستا با پیگیری وی نصب کردند، گاهی آب ساعت پنج صبح وصل می شود زمانی که مردم خواب هستند و هیچ استفاده ای از آب ندارند.

وی می گوید لوله آب روستای ربیخه از تاسیسات شیبان وارد روستا می شود و در مسیر به دو قسمت تقسیم می شود که یک قسمت لوله ای است که آب مورد نیاز شرکت های مسیر را تامین می کند و لوله بعدی آب روستاهای زرگان بیت محارب، سلامات بوِارده، ربیخه و بعد سلامات سعید را تامین می کند.

حمیدی در ادامه گفت:بارها اهالی روستا برای حل مشکل شبکه آب در مقابل فرمانداری تجمع کردند، هر مسئوولی از روستا بازدید کند اولین مساله ای که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بی آبی در روستاهای ربیخه و سلامات

ماجرای بی آبی در روستاهای ربیخه و سلامات