مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-11اقتصادي

رشد 18 درصدی ارائه اظهارنامه های مالیاتی در مازندران


مدیرکل امور مالیاتی مازندران از دریافت 302 هزار فقره اظهارنامه مالیاتی در استان خبر داد و گفت: با رشد 18 درصدی در این بخش روبرو بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن اسلامی بعدازظهر سه شنبه در دیدار با نماینده لی فقیه در استان ترویج فرهنگ مالیاتی را امری ضروری دانست و گفت: یکی از عوامل اصلی ایجاد تورم کسری بودجه است و عدم تحقق درآمدهای دولت در این زمینه نقش دارد.

وی با بیان اینکه مالیات در سال های اخیر نقش بزرگی را در تأمین درآمدهای کشور ایفا کرده است، گفت: 85 درصد از درآمدهای دولت در سال گذشته در بخش مالیات بوده است.

وی با اظهار اینکه در قانون بودجه سال جاری 85 درصد از درآمدهای کشور از محل مالیات پیش بینی شده است، گفت: در سال گذشته در استان مازندران شش هزار و 400 میلیارد تومان مالیات وصول شد که رشد 35 درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می دهد.

وی میزان عوارض ارزش افزوده حاصل شده را 900 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این عوارض مستقیم به حساب شهرداری ها دهیاری ها و بخشداری ها واریز شده است.

اسلامی به عنوان اینکه در سال جدید 10 هزار و 300 میلیارد تومانی درآمد عمومی در استان پیش بینی شده است، گفت حدود 96 درصد از این درآمدها به میزان 9 هزار و 800 میلیارد تومان مربوط به درآمدهای مالیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 18 درصدی ارائه اظهارنامه های مالیاتی در مازندران

رشد 18 درصدی ارائه اظهارنامه های مالیاتی در مازندران