مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:212023-06-27بين الملل

مقاومت مرزبانان در مقابل تروریست ها در شرق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی، سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر، اظهار داشت: شب گذشته مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان، در درگیری با گروهک تروریستی در منطقه مرزی سراوان، ضمن جلوگیری از ورود گروهک مسلح به خاک میهن عزیزمان، با آنان درگیر شدند، که با مقاومت جانانه مرزبانان در دفاع از حریم کشور روبرو شدند.

وی افزود: با توجه به آتش پر حجم مرزبانان و تلفات سنگین به تروریست ها در نقطه صفر مرزی و عدم توان رویارویی با مرزبانان، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که دستگیری و انهدام این گروه تروریستی در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: در این درگیری استواریکم حسن قورزایی از کارکنان هنگ مرزی سراوان با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و تروریست ایستادگی کرد، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، شهید استواریکم حسن قورزایی این دلاور مجاهد مرزبانی سیستان و بلوچستان اهل و ساکن شهرستان زابل ، متأهل و دارای 2 فرزند می باشد.

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام استواریکم حسن قورزایی متعاقبا به عموم مردم شهید پرور استان اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مرزبانان در مقابل تروریست ها در شرق کشور

مقاومت مرزبانان در مقابل تروریست ها در شرق کشور