مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-07سياسي

شورای راهبردی پتروشیمی به عسلویه توجه ویژه کند


امام جمعه عسلویه بر توجه ویژه شورای راهبردی پتروشیمی در کمک به حل مشکلات مردم عسلویه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی با تبریک عید فرخنده غدیر گفت: خداوند هیچ پیامبری را مبعوث نکرد مگر اینکه این روز را عید دانسته و عظمت آن را را شناخته است.

امام جمعه عسلویه افزود: روز عید غدیر، عید بزرگ خدا است و راجع به هیچ عیدی این جمله گفته نشده است و پیامبر (ص) فرمود: برترین و بالاترین و والاترین عید امت من عید غدیر است.

وی اضافه کرد: سخن درباره غدیر زیاد است درباره کلمه مولا در سخن من کنت مولا فهذا علی مولا بعضی معنی دیگری کردند و چیزی دیگری برداشت کردند مخالفین و معاندین و آنهایی که فی قلوبهم مرض بود می گفتند یعنی اینکه علی را دوست بدارید.

وی گفت: چه عقل سلیمی باور می کند بین 80 تا 124 هزار نفر در حج الوداع پیامبر در بیابان خشک و گرمای شدید نگه دارد که بگوید علی (ع) را دوست بدارید امر خیلی مهم تر از این چیزهاست.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: آیه غدیر چهار بار بر پیامبر نازل شد و به پیامبر مسئولیت داده شد که این پیام را ابلاغ کند و خداوند به او فرمود اگر ابلاغ نکنی رسالت خود را انجام نداده ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی پتروشیمی به عسلویه توجه ویژه کند

شورای راهبردی پتروشیمی به عسلویه توجه ویژه کند