مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-24فرهنگي

«شمایل صبح» گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می دهد


فتنه سال گذشته نشان داد ما با جوان هایمان ارتباط نداریم اما یکی از راه های ارتباط با جوانان تولید آثاری چون «شمایل صبح» است که گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

- عبدالحمید قدیریان گفت: فتنه سال گذشته نشان داد ما با جوان هایمان ارتباط نداریم اما یکی از راه های ارتباط با جوانان تولید آثاری چون شمایل صبح است که گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست رونمایی از کتاب شمایل صبح توسط پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر در حوزه هنری استان تهران برگزار شد.

این نشست با حضور محمدعلی رجبی، عبدالحمید قدیریان، علی اصغر یوزباشی، مینا صدری، حسین عصمتی، سیدحسین شهرستانی، محمدرضا وحیدزاده، سجاد صفار هرندی و دیگر اهالی فرهنگ و هنر و رسانه همراه بود.

در این رونمایی محمدعلی رجبی نگارگر پیشکسوت، با ابراز خوشحالی از انتشار این کتاب گفت: بسیار خوشبختم این کتاب که گنجینه هنر انقلاب است منتشر شده است.

اگرچه دیر اقدام کردیم، اما از این هم دیرتر می شد ممکن بود از دست برود.

هنر انقلاب همانند همه انقلاب های هنری در وهله اول شور و احساس است که آن را به حرکت در می آورد اما تا زمانی که بیرون نیاید هنوز متوجه نیستیم که چه چیزی خلق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شمایل صبح» گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می دهد

«شمایل صبح» گنج هنر انقلاب اسلامی را نشان می دهد