مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-17حوادث

دستگیری 16 نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان نور


شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش در چهارمین مرحله از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان نور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی چهارمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با به کارگیری تیم های عملیاتی استان در حوزه های امنیتی و انتظامی، اجتماعی ، فرهنگی ، اطلاعاتی ، انتظامی و ترافیکی در شهرستان نور به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 5 قاچاقچی ، 30 عامل افیونی و 52 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سردار مفخمی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار کرد: با دستگیری 29 سارق و مالخر مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله 4 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف شد .

این مقام انتظامی به کشف 8 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی 75 خودرو و 31


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان نور

دستگیری 16 نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان نور