مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-04حوادث

آمادگی پلیس کرمانشاه برای جمع آوری تمام معتادان متجاهر


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه عزم پلیس برای مبارزه با آسیب های اجتماعی جدی است، گفت: پلیس کرمانشاه آمادگی دارد تمام معتادان متجاهر را جمع آوری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخوردهای قاطعانه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در کرمانشاه آغاز شده و با قاطعیت نیز ادامه می یابد.

وی افزود: منازل مسکونی در محله های آلوده که به مکانی برای توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده اند با هماهنگی دستگاه قضایی به صورت کامل تخریب خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از سه هزار معتاد متجاهر در شهر کرمانشاه شناسایی و تاکنون با هماهنگی و همکاری دستگاه های مسئول تاکنون یک هزار و 145 نفر آنها جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده اند.

حاجیان بیان کرد: در صورت فراهم کردن زیر ساخت ها از سوی دستگاه های مسئول پلیس قادر است ظرف مدت 48 ساعت تمامی معتادان متجاهر استان کرمانشاه را جمع آوری کند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان ضابط اجرایی قانون وظایف دستگاه های اجرایی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را پیگیری و در صورت کوتاهی آنها حتماً مراتب را به مبادی ذی ربط گزارش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس کرمانشاه برای جمع آوری تمام معتادان متجاهر

آمادگی پلیس کرمانشاه برای جمع آوری تمام معتادان متجاهر