مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-03سياسي

واکاوی یک جنایت/افشای حقوق بشر آمریکایی با حمله به هواپیمای ایران


حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می دهد.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می دهد.

بیژن نوباوه وطن در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه امروز دوازدهم تیر ماه و سالروز حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایرباس ایران، اظهار داشت: آمریکا تاکنون جنایت های زیادی در سراسر دنیا مرتکب شده که بسیاری از این جنایات برای دنیا مشخص و علنی شده و برخی از این جنایت ها هم ممکن است در خفا انجام شده باشد.

وی بیان کرد: حمله به هواپیمای مسافربری و مردم بی گناه اقدامی بی سابقه بود که چهره واقعی آمریکا را به خوبی نشان داد و به همه ثابت کرد که آنچه آمریکا از آن به عنوان حقوق بشر نام می برد، بسیار متفاوت با عملکرد آنان است و آمریکا از حقوق بشر استفاده ابزاری و سیاسی می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما به خوبی می دانند که در این مدت چه صدمه های زیادی از آمریکا و جنایتکاران دنیا دیدیم، اما ایستادگی کردیم و در نهایت هم به پیروزی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی یک جنایت/افشای حقوق بشر آمریکایی با حمله به هواپیمای ایران

واکاوی یک جنایت/افشای حقوق بشر آمریکایی با حمله به هواپیمای ایران