مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-19سياسي

تصمیم قطعی ایران برای پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی


عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران آن است که جنایت بزرگ ترور سردار سلیمانی را به طور جدی و ویژه در عرصه بین المللی پیگیری کند.

- معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران آن است که جنایت بزرگ ترور سردار سلیمانی را به طور جدی و ویژه در عرصه بین المللی پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان در دیدار با جمعی از حقوقدانان و استادان دانشگاه های عراق با اشاره به ضرورت کنش گری فعال حقوقی کشورهای مسلمان در عرصه بین المللی به تلاش آمریکا و جبهه استکبار برای استفاده ابزاری از نظامات و قواعد حقوقی بین المللی اشاره کرد و گفت: در حالی که آمریکایی ها محور تروریسم در منطقه ما و جهان محسوب می شوند و دستشان به خون هزاران هزار زن و کودک بی گناه آغشته است ادعای حقوق بشری داشته و کشورها را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم می کنند! وی با بیان اینکه غرب صلاحیت اخلاقی لازم برای حکمیت در دعاوی بین کشورهای اسلامی را ندارد، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران و عراق به عنوان دو کشور اسلامی پیشرو در عرصه مباحث حقوقی می توانند با تشکیل دیوان دادگستری منطقه ای با مشارکت کشورهای اسلامی ابتکار عمل را در دست بگیرند.

معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: جنایت های فجیع دولت آمریکا در منطقه جنوب غرب آسیا به ویژه در خلال جنگ عراق و افغانستان و همچنین حمایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم قطعی ایران برای پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی

تصمیم قطعی ایران برای پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی