مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-06اقتصادي

ساخت شهرک پرنیان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مصوب شد


استاندار قم با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم نیازمند همدلی و اتحاد دستگاه هاست، گفت: سال ها پیش مطالعاتی درخصوص شهرک پرنیان انجام شده است که این منطقه ظرفیت خوبی برای سکونت و اشتغال دارد و اکنون ساخت این شهرک با الگوی اشتغال و سکونت آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که امروز پانزدهم تیرماه با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و دولتی در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: واقعیت این است که در مسئله آموزش و پرورش در استان دچار مشکلات و کمبود هایی هستیم.

وی ادامه داد: مطابق آمار اعلامی از سوی اداره کل آموزش و پرورش باتوجه به افزایش نرخ رشد جمعیت و مهاجرت افراد به استان قم سالانه 10 هزار نفر دانش آموز جدید وارد مدارس استان می شوند، جمعیت کلاس های مدارس از حد استاندارد گذشته و برای بهبود شرایط نیازمند حداقل 30 مدرسه جدید در سطح استان هستیم.

استاندار قم گفت: درخصوص مشکلات آموزش و پرورش در استان قم گفت وگوهایی با رییس جمهور داشته ایم و به زودی با معاون ایشان نیز درخصوص برنامه و راهکارهایی که برای حل این مشکل داریم جلسه ای خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهرک پرنیان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مصوب شد

ساخت شهرک پرنیان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مصوب شد