مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-17سياسي

امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است


دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان، امر به معروف و نهی از منکر را ناجی همه انسان های حق طلب و حق مدار و آزادی خواه دانست و گفت: امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان، امر به معروف و نهی از منکر را ناجی همه انسان های حق طلب و حق مدار و آزادی خواه دانست و گفت: امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی صدیقی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: سید و سالار شهیدان کربلا فلسفه قیام خودشان را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر ترسیم فرمودند.

وی امر به معروف و نهی از مکر را دو فریضه بزرگ دانست که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و افزود: آیات و روایات متعددی در این خصوص وارد شده و اگر دقت کنیم در همه این آیات و روایات، امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه کارهای ایجابی همیشه مقدم بر کارهای سلبی هستند، تصریح کرد: انسان ها باید به ارشاد جامعه بپردازند و دست انسان های دیگر را بگیرند و آنها را از پلیدی ها و نا هنجاری ها نجات دهند و به سوی فلاح و رستگاری هدایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است

امر به معروف مقدم بر نهی از منکر است