مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-01سياسي

استاندار سمنان: اقدامات حوزه حجاب و عفاف کاربردی باشد


تلاش شود تا با اجرای برنامه های مدون، جامع، دقیق و کارشناسی، اقدامات در حوزه حجاب و عفاف، ایجابی و کاربری و منتج به خروجی مطلوب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب این استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان، 2 برنامه محوری خاص را در قالب اقدامات تشویقی، ایجابی و بانشاط در حوزه حجاب و عفاف در دستور کار قرار دهند تا دغدغه افراد متدین و خانواده شهدا نیز در این حوزه برطرف شود.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری با کلام زیبای خود فرمودند، ریشه و ذات مردم استان سمنان با تدین، تقوا و دین داری نهادینه شده است.

استاندار سمنان عنوان کرد: هیچ یک از دستگاه های اجرایی و مدیران این استان نباید نسبت به مقوله عفاف و حجاب، بی تفاوت باشند و نیاز است تا با اعتقادات قلبی و دینی در این مسیر گام بردارند.

هاشمی تأکید کرد: با حضور فعال و مستمر افراد متدین در جامعه و اماکنی که زمینه بدحجابی وجود دارد، محیط برای سوءاستفاده برخی در راستای بی توجهی به عفاف و حجاب ناامن خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: تلاش شود تا با اجرای برنامه های مدون، جامع، دقیق و کارشناسی، اقدامات در حوزه حجاب و عفاف، ایجابی و کاربری و منتج به خروجی مطلوب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: اقدامات حوزه حجاب و عفاف کاربردی باشد

استاندار سمنان: اقدامات حوزه حجاب و عفاف کاربردی باشد