مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-25سياسي

با پول سفر پرخطر را می خرند؛ امنیت را چطور؟


فاجعه زیردریایی «تایتان» مسائل مربوط به عملیات نجات و نظارت دولت بر تعداد فزاینده ای از ثروتمندان علاقه مند به هیجان، ماجراجویی ها و سفرهای پرخطر را در مرکز توجه قرار داده است.

- فاجعه زیردریایی تایتان مسائل مربوط به عملیات نجات و نظارت دولت بر تعداد فزاینده ای از ثروتمندان علاقه مند به هیجان، ماجراجویی ها و سفرهای پرخطر را در مرکز توجه قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیویورک تایمز، کوهنوردان مدت هاست تا فراز کوه اورست کوهنوردی کرده اند و دانشمندان نیز با زیردریایی به اقیانوس منجمد جنوبی سفر کرده اند.

در دهه های اخیر، مسافرانی با جیب های پرپول و مهارت های نه چندان زیاد به این کاوشگران ملحق شده یا حتی در مواردی از آن ها پیشی گرفته اند و برای بازدید از فضا یا عمق اقیانوس هزینه کرده اند، اما جان باختن پنج سرنشین زیردریایی تایتان ثابت کرد که در زمان رخ دادن یک اشتباه، هیچ تدبیر حفاظتی واضحی وجود ندارد.

تراژدی ای که هفته جاری اتفاق افتاد، مسائلی حول محور عملیات های نجات و نظارت دولت بر دنیای جدید گردشگری را مورد توجه قرار داده و چندین سوال مطرح می کند: چه کسی مسؤول جست وجو و نجات است؟ چه کسانی برای این نوع تجربیات هزینه می کنند؟ آیا می توان برای چنین فجایعی بیمه خریداری کرد؟ تمامی این سوالات در زمانی شکل گرفته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پول سفر پرخطر را می خرند؛ امنیت را چطور؟

با پول سفر پرخطر را می خرند؛ امنیت را چطور؟