مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 19:352023-06-29اجتماعي

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در بوشهر تکمیل شد


مدیر شهرداری منطقه 2 بندر بوشهر از پایان یافتن عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی وفا عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه نخست شامل فاز 2 پارک باغ بهزاد است که در این پروژه سه هزار و 200 مترمربع فضای سبز، چهار هزار و 200 مترمربع موزاییک فرش و 2 هزار و 100 مترمربع محوطه بتنی اجرا شده است.

وی بیان کرد: دومین پروژه پایان یافته نیز پروژه اجرای موزاییک فرش پیاده رو ضلع شرقی بلوار شهید یاسینی (در محدوده کوی سرتل) است که در این پروژه کف پوش بتنی پرسی و واش بتن پرسی در مجموع به مساحت یک هزار و 500 مترمربع اجرایی شده است.

مدیر شهرداری منطقه 2 بندر بوشهر ادامه داد: سومین پروژه عمرانی اجرا شده، پیاده رو و فضای سبز بلوار شهدای نیروگاه اتمی (حدفاصل تنگک اول تا تنگک دوم) است که حجم جدول گذاری آن 2 هزار متر و حجم موزاییک فرش آن 12 هزار و 800 مترمربع است.

وفا افزود: چهارمین پروژه اتمام یافته کانال دفع آب های سطحی خیابان شهدای کوی سرتل تا دیوار سپاه است که این پروژه شامل کانال بتن مسلح به طول 560 متر و سنگ جدول به طول 200 متر است.

وی یادآور شد: این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری و در راستای توسعه فضای سبز، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، سرعت به بخشی به فرایند دفع آب های سطحی و ارتقای سیما و منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در بوشهر تکمیل شد

عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در بوشهر تکمیل شد